Tänne voit kertoa huolesi kommentilla, niin vastaan takaisin kommentilla tai uudella artikkelilla.
Rakkaudella
–Kkrisse♥
2 vastausta
Kkrisse sanoo:
Hei nimetön,
Ongelmaasi on ratkaisu, odota että hän on yksin, jolloin ei ole ketään nauramassa. Sitten mene rohkeasti vain puhumaan hänelle. Jos hän ei pidäkkään sinusta, se ei tunnu niin pahalta vaikka niin ajatteletkin sen olevan. Luultavasti hän ei rupea levittämään juttua ja jos valitettavasti rupeaa levittämään, voit sanoa sen olevan vitsi tai pelkkää läppää.
Jos haluat hänen huomaavan sinut, lähetä hänelle vaikka facebookissa pelipyyntö johonki häntä kiinnostavaan peliin taikka lähetäppä vaikka ystävänpäivänä viesti, jossa lukisi vinkkinä että saattaisit olla kiinnostunut.
Se, miten saisit selville pitääkö hän sinusta, sinun kannattaisi flirttailla katseella; eli vain katsoa hänen silmiinsä ja kun hän katsoo takaisin, odota 3 sekuntia ja käännä katseesi pois, ja hymyile pienesti. Jos tämä jatkuu montakin kertaa hän luultavasti pitää sinusta.
Kokeile rohkeasti, et sinä mitään menetä!
Rakkaudella
–Kkrisse♥
nimetön sanoo:
Olen 13.v tyttö. Koulussani on tämä yksi poika, josta pidän todella paljon, mutta en uskalla mennä puhumaan hänelle, sillä pelkään että hän ei pidä minusta tai sitten kaikki nauravat minulle. Mitä minun pitäisi tehdä jotta hän huomaisi minut? Tai miten saisin selville että pitääkö hän minusta?
Hei nimetön,
Ongelmaasi on ratkaisu, odota että hän on yksin, jolloin ei ole ketään nauramassa. Sitten mene rohkeasti vain puhumaan hänelle. Jos hän ei pidäkkään sinusta, se ei tunnu niin pahalta vaikka niin ajatteletkin sen olevan. Luultavasti hän ei rupea levittämään juttua ja jos valitettavasti rupeaa levittämään, voit sanoa sen olevan vitsi tai pelkkää läppää.
Jos haluat hänen huomaavan sinut, lähetä hänelle vaikka facebookissa pelipyyntö johonki häntä kiinnostavaan peliin taikka lähetäppä vaikka ystävänpäivänä viesti, jossa lukisi vinkkinä että saattaisit olla kiinnostunut.
Se, miten saisit selville pitääkö hän sinusta, sinun kannattaisi flirttailla katseella; eli vain katsoa hänen silmiinsä ja kun hän katsoo takaisin, odota 3 sekuntia ja käännä katseesi pois, ja hymyile pienesti. Jos tämä jatkuu montakin kertaa hän luultavasti pitää sinusta.
Kokeile rohkeasti, et sinä mitään menetä!
Rakkaudella
–Kkrisse♥
Olen 13.v tyttö. Koulussani on tämä yksi poika, josta pidän todella paljon, mutta en uskalla mennä puhumaan hänelle, sillä pelkään että hän ei pidä minusta tai sitten kaikki nauravat minulle. Mitä minun pitäisi tehdä jotta hän huomaisi minut? Tai miten saisin selville että pitääkö hän minusta?